0
Select bike icon
Vilken modell kör du?
Hitta delar till ditt fordon
Visar delar som passar
valt fordon:
Motoaction Logo
 
Snabb leverans logo
Snabb leverans
Lägsta prisgaranti logo
Prisgaranti
Öppet köp 90 dagar logo
Öppet köp 90 dagar
Select bike icon
Vilken modell kör du?
Hitta delar till ditt fordon
Visar delar som passar
valt fordon:
Drivrem XTX Dayco

Generell bild - Produkten kan eventuellt skilja något från bilden.

Drivrem Xtx Dayco Yamaha Srx 600 S 1998

DRIVREM
1 899 kr
 

Drivrem

9 st i lager 1899 kr
 

Denna produkt passar ditt fordon
DENNA PASSAR EJ DITT FORDON

Välj en annan modell genom att klicka på knappen Lägg till eller ta bort nuvarande modell genom att klicka på knappen Ta bort

Snabb Leverans
Snabb Leverans
Leverans inom 1-4 arbetsdagar
Generösa returer
Generösa returer
Hela 90 dagars öppet köp
Lägstapris-garanti
Lägstapris-garanti
Vi matchar konkurrenternas priser!
  • Artikelnr. 250548
  • Tillverkare: DAYCO PRODUCTS,LLC
Tillverkad i USA Ja
Färg/Finish Svart
Längd 44.500" , 1130,3 mm (44-1/2")
Modell 2 XTX
Bredd 2 1.415"
Stil 2 Extreme Torque
Typ 2 Drive Belt
Varumärke DAYCO PRODUCTS,LLC
Antal i paket 1 st
Material Textil
Typ Drivrem , Primär
Stil Ribbad
Modell XTX (Extreme Torque)
Bredd 36,1 mm (1-27/64") , 36,1 mm (1-27/64")
MÄRKE DAYCO PRODUCTS,LLC
Färg (ny) Svart
Tillverkarens Artikelnummer 11420384
Leverantörens Artikelnummer XTX5033
EAN 8021787360844
Finns i

Denna produkt passar passar följande modeller nedan. Vald sektion: MC / Cruiser

Tillverkare Modell År Välj modell
YAMAHA SRX 600 S 1998
Drivrem XTX Dayco

Generell bild - Produkten kan eventuellt skilja något från bilden.

Klicka på bilden för att förstora den

Drivrem XTX Dayco

Produktinformation

OBS, denna text är automatiskt översatt från Engelska. Renskrivning kommer inom kort

DAYCO XTX (EXTREM MOMENT) BÄLTEN

  • Designad för att maximera prestandan hos motorer med hög hästkrafter
  • Tillverkad av specialformulerad högtemperaturpolymer och designad med djupare kuggar på toppen och rundade kuggar på botten
  • Snabbare och mer konsekvent gasrespons, högre hastigheter och snabbare gasrespons vid medelhastighetsacceleration
  • Större sekundäracceleration vid höga varvtal och när primäracceleration ökar
  • Minskning av glidning vid högsta vridmoment
  • Testat och visat sig vara tillförlitligt vid drygt 12 000 rpm
  • Kör vid svalare driftstemperatur
  • Erbjud bättre prestanda under retardation (mer lyhörd motorbromsning)
  • Ge mer kraft att spåra